maanantai 11. lokakuuta 2010

Andiksen paluu

Tänään. Karvat. Koirilta.

Ja nehän ei siitä pidä, kun kaivoin trimmauspöydän esiin ja Andiksen kaapista. Ensimmäiseksi operoitiin Ronja, ajelin pään ensin ja sitten tassut, koska ne kamalimmat osuudet. Pää meni yllättävän kivuttomasti tänään, mutta tassujen kanssa taisto oli kova, mutta minä vein erän 1-0 ja loput menikin sitten hujauksessa. Remun kanssa jätin pään suosiolla viimeiseksi, koska se on ihan hirveetä eläinrääkkäystä sen mielestä. Tassujen kanssa myös tapellaan, mutta tuo pää on jostain syystä ihan kammottavaa ajeltavaa herran mielestä. Arvatkaa mikä oli tämän erän tulos, hahaa 2-0 Remun tappioksi. Kaikki saatiin ajeltua, eikä siinä auttanut itku eikä hammasten kiristely. Senpä seurauksena olikin sitten mukava kaivaa imuri esiin ja imuroida koko kämppä sekä siinä samassa sitten tuli lattiatkin pestyä. :)
Koirat pihalle ja sitten koko porukka suihkuun ja nyt on kaksi nakkenakuttajaa, seuraavan kerran sitten kaivetaan Andis kaapista ensi vuoden puolella, nyt saavat talvea vasten kasvattaa pikku karvapeitettä. Karvaton vesikoira on <3

3 kommenttia:

  1. Kyselin tuolla foorumilla trimmauspöydän kokoa ja sinulla näyttääkin sellainen olevan.Olisi tarkoitus hankkia sellainen,mutta tuo koko vähän askarruttaa.Jos ostaa netistä niin saisi kerralla oikean kokoisen.

    VastaaPoista
  2. Piti kaivaa mittanauha esiin, pöytälevyn mitat on 60/90cm ja se on hyvänkokoinen vesikoiralle. mulla ei ole säädettävää pöytää, suosittelen kumminkin semmoisen ostamista, koska tämä mikä mulla on, ei ole ihan täysin oikean kokoinen mulle. Sais olla hiukan matalampi. Toivottavasti tästä oli apua.

    VastaaPoista
  3. Kiitos avusta.Ostin pöydän eilen ja huomenna se sit testataan.Hieman pienempi kuin tuo sinun,mutta sinun koirat onkin minun koiria suurempia.Pöydän korkeus on just mulle sopiva.
    Liisa

    VastaaPoista